Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

ΙΑΚΩΒΟΣ ΤΣΟΥΝΗΣ: ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΝ κ. ΤΣΙΠΡΑ

ΙΑΚΩΒΟΣ ΤΣΟΥΝΗΣ:

  • ΗΡΩΑΣ!
  • ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΤΟΥ 2ου ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ!
  • ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ!
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ! 
  • καί ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΣ!

ΕΝΑΣ ΓΕΝΝΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΛΑΙΕΙ ΚΑΙ  ΚΡΑΥΓΑΖΕΙ!

ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΟΥΝΕ;  ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ;


_____________Ο ΕΛΛΗΝΑΣ, Ο ΗΡΩΑΣ, ο θαρραλέος αγωνιστής της αρετής, ο σoβαρός ΑΝΘΡΩΠΟΣ κύριος Ιάκωβος Τσούνης έδωσε στη δημοσιότητα μια επιστολή του πρός τόν Πρωθυπουργό της Ελλάδος κ. Αλεξ. Τσίπρα, ο οποίος -ως Πρωθυπουργός- με τα καμώματά του κατά τήν επίσημη υποδοχή στη Χώρα μας του Προέδρου των Η.Π.Α. κ. Μπράκ Ομπάμα ΕΞΕΘΕΣΕ ΑΝΕΠΑΝΌΡΘΩΤΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!  Ας θυμηθούμε τη χαλαρή στάση του, τα χασμουρητά του, τον ενικό αριθμό  κατά τήν προσφώνη του επίσημου Ξένου του κλπ. κλπ. και θα κατανοήσουμε τον κ. Τσούνη.
_________Από τη θέση αυτή εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας πρός τον παμφίλτατο Αδελφό μας κ. Τσούνη, διότι με το τόλμημά του έσυρε την κουρτίνα, ώστα να φανεί η γύμνια της δικής μας πολιτικής Εξουσίας. Δεν είναι μόνο η χωρίς γραβάτα αμφίεση, αλλά και όλα τα άλλα με τα οποία αποδεικνύεται η πνευματική γύμνια από την οποία χαρακτηρίζεται το κίνημα  «Πρώτη φορά Αριστερά» καί η κουλτούρα του!

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
ΑΙΓΙΟΝ,  21 Νοεμβρίου 2016


************************
ΦΩΝΗ ΟΔΥΝΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΝΩΣΕΩΣ

ΕΘΝΙΚΟΝ ΟΝΕΙΔΟΣ


Διαχρονικώς, Αγαπητοί μου Αναγνώστες,

Ηνάλωσα το σύνολον του υλικού μου χρόνου, έως της ηλικίας των σημερινών, 93 χρονών μου, εις την υπηρεσίαν της Πατρίδος μου και εις την πρώτην γραμμήν, όλων των αποχρώσεων.

Στους πολέμους, ως ο νεώτερος βετεράνος του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου με διεθνή αναγνώριση και όλων των άλλων χώρων, μακράν παντός υλικού οφέλους και άλλων επενδύσεων.

Προκαλώ, τον οιονδήποτε, από της αρχής του βίου μου, και των αγώνων μου, εάν με είδε σε χώρον διασκεδάσεως ή άλλων προκλητικών εμφανίσεων, σπάτάλης και μακράν πάσης ανεντίμου απολαύσεως, να μου το ειπεί.

ΟΜΩΣ

ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ, έμαθα να σέβομαι τους νόμους της Πατρίδος μου, τους θεσμούς και τα ύψιστα αξιώματα, δεν επιθυμώ και δεν δύναμαι να τα θίξω.

ΟΜΩΣ

ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ, καταπονημένος εις τους εθνικούς μας αγώνες, δεν επιτρέπω στον εαυτόν μου να εξευτελίζομαι διεθνώς, διότι ο κύριος Τσίπρας, πιο πέρα από την ιδιότητα του Πρωθυπουργού, καθημερινώς και ανελλειπώς, παραδίδει την Πατρίδα μου εις την διεθνή χλεύην και τον ονειδισμόν, με την εν γένει συμπεριφορά και καμώματά του…., και κατά μείζονα λόγον, με την πρόσφατον παρουσία του φιλέλληνος και πανεπιστήμονος, Προέδρου των Η.Π.Α. κ.κ. ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ.

Κύριε Τσίπρα, Αγαπητέ μου εγγονέ, λόγω διαφοράς ηλικίας, εάν θέλετε να συμπεριφέρεστε έτσι, δίχως γραβάτα, δίχως ενιαίο κοστούμι και την εν γένει απαράδεκτον συμπεριφορά σας, σας αναγνωρίζω το δικαίωμα αυτό…, αλλά όχι, με την ιδιότητα του ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΟΥ.
ΤΕΛΟΣ, σας καλώ, εις δημόσιον πατριωτικόν διάλογον, οποτεδήποτε, μου το ζητήσετε.

Μετά της προσηκούσης τιμής δια το αξίωμα του Πρωθυπουργού και της κατά πάντα, καταξιωμένης ιστορικώς, Πατρίδος μου…., και όχι βεβαίως δι’ ημάς.

ΙΑΚΩΒΟΣ Κ. ΤΣΟΥΝΗΣ

Ο ΝΕΩΤΕΡΟΣ ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΜΕ ΔΙΕΘΝΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ

*******************

ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΦΩΝΕΣ ΑΚΟΥΣΘΗΚΑΝ!


 «Γρηγορείτε και ανέχεσθε» Της Μαρίας Μπαλοδήμου

«Πριν σας θέσω κι εγώ κάποια ερωτήματα, που θα μείνουν αναπάντητα για τον επόμενο Πρόεδρο, να σας ζητήσω συγγνώμη εκ μέρους των Ελλήνων για τον Πρωθυπουργό μας, που δεν είναι του… πρωτοκόλλου.  Για τον ενικό αριθμό με τον οποίο σας απευθυνόταν φταίει το ότι γνωρίζει καλά την αρχαία ελληνική γλώσσα, στην οποία, ως γνωστό, δεν υπήρχε «πληθυντικός ευγενείας», όπως στην σύγχρονη αγγλική. Όσο για την «χύδην» στάση του στην πολυθρόνα, φταίει το ότι τον στενεύουν πια τα κοστούμια, και, λόγω οικονομιών, δεν ράβει καινούργια.  Βλέπετε, το «πρήξαμε» το παιδί από τότε που ανέλαβε την εξουσία.  Πάντως, απεφεύχθησαν τα χειρότερα.  Φανταστείτε την ώρα που σας χτυπούσε φιλικά στον ώμο να είχε σκιστεί το σακάκι μπροστά στις κάμερες, ή, ακόμη χειρότερο, να είχε εκσφενδονιστεί το κουμπί του παντελονιού καθώς απλωνόταν στην πολυθρόνα για να μην πιέζεται.  Το μόνο που δεν θα είχαν υπολογίσει οι σωματοφύλακές σας ήταν ένα παρόμοιο «χτύπημα».

Πηγή: Εφημερίδα ΕΣΤΙΑ, 17.11.2016 , απόσπασμα από την στήλη ΑΠΟΨΕΙΣ

Η ΕΙΚΟΝΑ;

ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ!